kolmapäev, 19. mai 2010

Suhted on esmatähtsad asjad

Päike ja suvi toovad ilusad mõtted pähe ja teevad need ka lühemaks, õnneks. 
Suhted on esmatähtsad asjad. Mida vanemaks me saame, seda selgemaks meile reeglina saab, et pole nii oluline missuguses majas ma elan või missuguse autoga sõidan, vaid missugused on mu suhted mulle kõige lähedasemate inimestega. 
Minu suhted teistega sõltuvad aga sellest, missugused on mul suhted iseendaga. Kui ma iseendaga pole rahul, siis ei ole ma rahul ka teistega.
Järgmine hea mõte on: "Aidaku mind issand mõista neid, kes patustavad minust erinevalt!" Kahjuks ei saa seda siiralt kasutada, kui iseendaga olen pahuksis. Inimsuhetes funktsioneerib pikaajaliselt edukalt ainult seestpoolt väljapoole printsiip, seda on kinnitanud ka kogu põlvkondade elutarkus. Alustada tuleb ikka iseendast: oma väärtushinnangutest, paradigmadest, harjumustest.
Kujuta ette, et oled kärbes seinal, kes lihtsalt vaatab kuidas sinu päevad kontoris ja kodus mööduvad. Ta ei kuule su sõnu ega mõista su mõtteid, ta ainult näeb sinu tegevusi. Mis kärbse arvates on sulle elus tähtis?
Võtame suvel aega iseendaga tegelemiseks!
Silva

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar