reede, 5. märts 2010

Kui otsin tööd, siis mida ma peaksin tegelikult otsima

Stephen R. Covey oma uues raamatus "Suurepärane töö. Suurepärane karjäär" räägib sel teemal palju. Oma järgnevates blogimistes tutvustan seda raamatut. 
Jätkan eelmise nädala teemat. Paradigmad, mis oleks vaja muuta. Paradigmadest ehk sellest kuidas ma näen, tajun, tunnetan seda maailma, sõltub see kuidas ma tegutsen, mis omakorda annab tulemuse, mille ma saan. Näiteks, mõtled, et suudad ja mõtled, et ei suuda ning mõlemal juhul on sul täiesti õigus. Jim Collins on öelnud, et ainus vahe õigete ja valede inimeste vahel on selles, et valed näevad, et neil on töö , aga õiged näevad, et neil on vastutus.


Nii, ma teen väikese pausi sisse, sest minu esmatähtis asi, minu väike lapselaps Linda, nõuab minu tähelepanu.
Jätkan hiljem.
Silva

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar